My Little Iman Store

My Little Iman Store

Wednesday 25 February 2015

Cara Cara Membeli Menggunakan Credit Card

Hi Semua

Harini saya nak share tentang cara cara membeli menggunakan Credit Card di My Little Iman Store. Disebabkan kami tiada kedai, maka pembelian menggunakan CC ni adelah melalui PayPall.

Pay Pall tu ape? 

Paypall ni adelah syarikat yang menyediakan perkhidmatan pembayaran secara online. My Little Iman Store telah berdaftar account dengan PayPall dimana transaksi pembayaran melalui Credit Card adelah memalui account tersebut.

Cara Nya?

Senang aje, semudah membeli Ticket Air Asia :-). 

1. Pilih barangan yang hendak dibeli.

2. Inform saya yang anda ingin membuat pembayaran menggunakan Credit Card.

3. Kasi saya email address anda

4. Saya hantar invoice kepada anda

5. Buat pembayaran pada invoice yang di email.
Click Pay Now pada email anda


Confirmkan Amount pastu Click Continue

Masukan Details Untuk Payment

6. Whatsapp je saya yang anda dah buat payment 

Senangkan? Hmmm tak payah nak susah susah datang kedai. So far Alhamdulilah transaksi dengan Paypall ni semua selamat dah ade beberapa orang buat bayaran menggunakan Credit Card.

*Cuma menggunakan Credit Card ni ade charge yang dikenakan la. 4% charge by Paypall. Macam ade sesetangah kedai pon kalau nak guna CC memang ade extra charges. 

Eg: Price RM500 + 4% = RM520

SO RM20 tu Paypall la dapat. Tapi bak kata customer saya, tu kira duit minyak dia la dan masa yang digunakan utk ke kedai. and kadang kadang kita boleh jugak kasi discount, atas budi bicara, tapi x le banyak, reasonable. Customer happy, kita pon happy.

My Little Iman Store

012-2278545

1 comment:

  1. Saya salah seorang pelanggan mylittleiman... Pay pal adalah medium yang selamat dalam membuat transaksi pembayaran... anda juga x perlu tkut ditipu krana pay pal ada data penjual itu sendri... trima kasih little iman store bagi kemudahan sebegini..

    ReplyDelete