My Little Iman Store

My Little Iman Store

Monday 2 December 2013

BabyZen YoYo Stroller!!

BabyZen YoYo Stroller!!

Hi Entry Kali Ini adalah berkenaan BabyZen YoYo Stroller and Guess what.. its now available in My Little Iman Store.. For Sale and Rental.. YES available for Rental. But limited units. Kalau nak kene la advance booking :-)

OK the reason kami memperkenal kan Rental Stroller Project ni adalah untuk memberi peluang kepada pelanggan My Little Iman Store untuk merasa menggunakan Stroller BabyZen YoYo yang memang menjadi idaman ibu bapa yang suka sangat berjalan (travel) tanpa menghabiskan wang yang banyak. Pastu mane la tau dah jatuh hati dgn stroller ni.. boleh la terus membelinya.

Bayar...Guna...Pulang...Itu saja. Tapi harap barang yang dipinjam tu digunakan baik baik la ye sebab kalau rosak teruk maka deposit terpaksa dihanguskan atau gantirugi akan ditanggung oleh peminjam. Rosak tu as in PATAH, KOYAK, PARTS TERCABUT, FAULTY (Tiba Tiba tak boleh FOLD) dan sebagainya.

Now Boleh cuci mata dulu


* Red Out Of Stock


Boleh Bawak naik Plane * Masuk Cabin Ok!


BabyZen YoYo 

Stock yang dah sampai dan dah guna :-)


Testing


Received this from customer


It comes with Bag and Raincover :-)



Screenshot Dari Customer *Happy dan Berpuas Hati dengan BaByZen YoYo


My Little Iman Store
012 2278545








1 comment:

  1. Salam.. Saya nak holiday ke malaysia tgl 9 nov ini.bagaimana cara saya nak sewa stroller di little iman? Kalau berkenan boleh pm saya ke no +6282187548229 (bisa whatsapp /line). Terimakasih

    ReplyDelete