My Little Iman Store

My Little Iman Store

Wednesday 25 November 2015

Update Blog (5 Bulan Menghilang)

Assalamualaikum semua

Dah lama rase nye tak update di Blog MyLittleIman Store. Business sebenarnye berjalan macam biasa cuma kebanyakan melalui Website www.Mylittleiman.my atau facebook mylittleimanstore atau instagram mylittleiman store. Yang saya selalu update adelah melalui social media account sebab senang, guna handphone je. Sambil menyusukan anak pon boleh Update.

Kehilangan saya bukan sebab ape, Alhamdulilah saya dah selamat melahirkan anak ke 2 pada 29/6/2015. Nama diberi Muhammad Ilham hehehe. Saya besalin di Hospital KPJ Ampang Putri KL. Sama tempat dan sama Dr masa lahirkan Iman dulu. Lepas besalin saya sibuk berpantang plus berpantang masa raya hehehe memang terlebih busy. Masa pantang sibuk menyesuaikan diri dengan baby dan Iman, focus breastfeeding lagi... memang penat dan tak cukup tido. Habiz je pantang saya sibok pindah rumah pastu sibuk mengemas pulak sebelum maternity leave habis. Sekarang dah sebulan dok rumah baru dan dah sebulan start balik kerja, now tgh menyesuaikan diri dengan keadaan. Alhamdulilah makin better dari segi pengurusan masa. Dulu saya buat business sebab banyak sangat masa lapang, sekarang masa pulak tak cukup sebab Iman dah makin besar, perlukan perhatian lebih, then ada baby yang memang dependent dengan kita, pastu keje plak makin berlambak. 

Walau apa pon saya rasa bersyukur tengan apa yang ada sekarang. Penat tapi berbaloi. Insya Allah akan cuba menyesuaikan diri dengan keadaan sekarang. Akan Update lagi lepas ni. Saya ade tulis pasal persediaan saya nak masuk rumah, tulisnye dah lama tapi tak upload upload lagi, Gambarnye ntah mana hehehe.

Bye

My Little Iman Store
012-2278545

1 comment:

  1. This is very nice information. because our child safty is very important to us hence you may like baby care Strollers canopy/hood from http://www.lovee.com
    They have many varieties like babyzen yoyo

    ReplyDelete