My Little Iman Store

My Little Iman Store

Tuesday 7 October 2014

Bokitta Elhoney & Ms Rampai Store

Hi All

Hari ini Riz nak share sikit tentang dua Online Store Favourite Riz untuk membeli shawl and Women's Wear



1. Bokitta Elhoney (Instagram)

2. Ms Rampai Store (Facebook)

Salah satu store ni adelah kepunyaan housemate saye mase di Uni dulu :-) so memang sangat percaya la beli dari kawan sendiri. Satu lagi store ni, customer saya punya. Senang zaman sekarang ni, semua org pon berniaga online.

Bokitta Elhoney ni menjual shawl Bokitta (yang tudung lilit lilt tak payah guna pin tu). Riz sebenarnye x berapa pandai pakai tudung lilit lilit ni, tapi sesekali teringin jugak nak ber hijapsterssss. Lepas berkenalan dengan owner Bokitta Elhoney ni, dia pon promote la shawl dier. Saya test satu, TERBUKTI memang senang, sarung aje dah jadi. Cuma mase beli tu, Riz tersalah pilih design, terpilih yang labuh sangat, untuk orang kurus tinggi ok la kot, tapi untuk comel chubby (ayat cover baekk punya) mcm Riz ni kene la ambil yang design pendek sikit. Kerja sama yang diberikan oleh owner sangat la baik dan saya berpuas hati.

Untuk Info lebih lanjut, boleh singgah di Instagram Page Bokitta Elhoney



Ms Rampai Store ni pulak, juga ada menjual shawl, design dier cantik cantik dan harga yang ditawarkan memang sangat berpatutan. Selain itu ada juga women's wear (Blaus, Pallazo, Formal Attire and more to come) Info pasal details eg size and measurement juga ada disediakan untuk senang customer agak agak size ape nak beli. Kerjasama yang diberikan oleh owner jugak sangat lah baik dan profesional. Untuk yang nak membeli di Ms Rampai Store ni jaminan service terbaik dijamin oleh Riz hehehe 

Untuk Info lebih lanjut, boleh singgah di Facebook Page Ms Rampai Store


To all customer jom membeli belah di Online Store and to both owner, Good Luck, Semoga terus maju bersama sama

Bye Bye

Riz
My Little Iman Store

No comments:

Post a Comment