My Little Iman Store

My Little Iman Store

Thursday 18 September 2014

Jalan Jalan Weekend and Bukit Tinggi

Hi All

Sempena Cuti Panjang dan kebetulan ada LOPA Training kat KL (Kalau saya cerita pasal LOPA Training ni mesti semua akan mengantuk.. so lupakan.)
Saya pon ambilah kesempatan ini untuk bercuti panjang. Jalan Jalan aorund KL.. Pergi IKEA, The Curve, OU, Kenanga Mall, Low Yat and Pavilion (Wah jalan sakan). Diam tak diam dah 4 tahun saya tinggalkan Kuala Lumpur, cepat betul masa berlalu. Kalu dulu dulu nak g Low Yat tu mcm keluar nak g beli kelapa je kat kedai Kassim, sekarang kene ambik Annual Leaves Uolssss... But i still LOVE Kuala Lumpur walaupon ramai yang kata hidup kat KL tak best 

So sepanjang berjalan jalan di KL ni saya sangatlah suka gunakan YoYo saya ni. Sangatlah senang nak handle, jimat ruang , anak suka, suami suka, dan boleh je galas mcm bag bila terjumpa tangga tangga yang mencabar jiwa dan raga. Selalu nya kalau terjumpa tangga yang tinggi or escalator, saya akan dokong Iman, husband akan lipat stroller dan bawak mcm bag. Tak payah nak tunggu lift berejam, sakit pinggang sebab nak angkat stroller + anak dengan co-ordination yang betul. Oleh itu terima kasih encik YoYo

Kat sini saya share sikit gamba gamba yang sempat saya snap aksi Iman bersama YoYo nya

My Iman # Anak mama yang baik

Tido Dalam YoYo - Mama & Abah makan dgn aman

Inilah Tangga Yang Mencabar Jiwa dan Raga @ Bukit Tinggi

Boleh Muat Even  dalam 7 Seater 

Ada banyak lagi gambar menarik yang saya share di IG Mylittleimanstore. Boleh lawati dan follow kami di Instagram.

My Little Iman Store
 012 2278545

No comments:

Post a Comment