My Little Iman Store

My Little Iman Store

Tuesday 15 April 2014

My Little Iman Store Community Service 1

Hi All

Alahamdulilah sejak tertubuhnya My Little Iman Store, Business berjalan dengan lacar. Lancar bukan sahaja dari segi Profit.. Tapi Rezeki dalam bentuk jumpa orang orang yang baik baik, kurang masalah, kerja berjalan lancar dan hati yang gembira dan terpaling utama sekali saya berasa seronok berniaga dan dapat buat dengan cara saya tersendiri. Tapi ni Business kecil kecilan, insyaallah akan berkembang sedikit demi sedikit.

Oleh itu saya ingin berkongsi rezeki yang ada ini dengan mereka yang kurang bernasib baik. Maka saya create My Little Iman Store Community Service, dimana kami akan share la sedikit sebanyak profit yang terhasil dari jualan My Little Iman Store.

Saya memilih badan badan kebajikan/NGO/Rumah Amal yang menjaga bayi atau kanak kanak umur 0 hingga 7 tahun. 

Sedikit Yang dapat Disumbangkan
Diapers
Susu
Sedikit Toys & Educational Toys
Sedikit percentage di ambil untuk kerja kerja kebajikan. So barakahnye dikongsi lah bersama.

* Kepada yang ada cadangan rumah rumah amal kanak kanak boleh lah share kat sini or boleh whatsapp saya.

My Little Iman Store
012-2278545



No comments:

Post a Comment